Klachten en Klachtenregeling

We vinden het ontzettend belangrijk dat jij blij bent met je bestelling en met onze service. Toch kan er helaas wel eens iets misgaan. Heb je een klacht of opmerking? Laat het ons alsjeblieft weten – we lossen het graag samen met jou op.

Hoe dien ik een klacht in?

Je kunt je klacht indienen door een e-mail te sturen naar:
info@spiritueelwonen.nl
Vermeld daarbij je naam, ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. Voeg eventueel foto’s toe als dat helpt om het probleem duidelijk te maken.

Wat kun je van ons verwachten?

  • We bevestigen je klacht binnen 48 uur.

  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie met een passende oplossing.

  • We behandelen elke klacht zorgvuldig en vertrouwelijk.

Niet tevreden met onze oplossing?

  • Mocht je na contact met ons toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr

We geloven in eerlijke communicatie en oprechte service. Dus voel je vrij om contact met ons op te nemen – jouw feedback helpt ons groeien en verbeteren