Welkom bij onze

Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen.

Webshop

Wij bieden met zorg geselecteerde hoog energetische spirituele woonaccessoires aan, zoals edelstenen, dromenvangers, wierook, waxinehouders, kaarsen en decoraties met een energetische betekenis.

Alles is bedoeld om jouw huis om te toveren tot een plek van rust en harmonie.

Ja, al onze edelstenen en spirituele accessoires worden met liefde en aandacht handgemaakt of met de hand geselecteerd en ingekocht bij betrouwbare leveranciers. We controleren elk item op kwaliteit en energie, zodat jij iets bijzonders en unieks in huis haalt welke de energie in de woning doet verhogen.

Ben je op zoek naar een bepaald product maar krijg je dit niet gevonden op de site? Stuur ons dan een berichtje en we kijken of we het desbetreffende product op voorraad hebben. Hebben we het niet op voorraad dan kunnen we er ook altijd naar op zoek gaan bij onze groothandels. 

Een open box is een extra service die we hanteren zodat je kunt sparen voor de gratis verzending. Ben jij net als ons gek op spiritualiteit en edelstenen en bestel je meerdere keren per maand maar baal je dat je steeds verzendkosten moet betalen? Dan kun je gebruik maken van de optie open box. 

We hanteren vanaf €75 gratis verzendkosten, dus wanneer jij meerdere keren per maand besteld en van jezelf weet dat je aan die €75 gaat komen dan kun je gebruik maken van deze optie. Je betaalt dan tijdens het afrekenen geen verzendkosten en hebt zo maximaal een maand de tijd om aan de gratis verzendkosten te komen met je aankopen. 

Heb je aan het eind van de maand niet de drempel van €75 voor gratis verzending behaald, dan voeg je het product “open box verzenden” toe aan je winkelmandje en betaal je de verzendkosten. Dit dien je zelf bij te houden. Je bestelling wordt automatisch na een maand verzonden, of eerder indien jij ons een seintje geeft of pas wanneer de verzendkosten betaald zijn indien je niet aan de €75 zit. 

Betalen kan bij ons in een veilige betaalomgeving met Ideal, Creditcard, Bancontact of apple pay. 

De verzendkosten voor Nederland bedragen:

  • Brievenbuspakketje €4,95
  • Post pakket €5,95
  • Boven de €75 gratis verzonden

Voor België:

  • €9,06 (brievenbus of postpakket)
  • Boven de €100 gratis verzonden

Jazeker! Woon je in de buurt van Nuenen of wil je je bestelling liever ophalen dan kan dit in overleg. Geef tijdens het afreken proces aan dat je je bestelling wilt ophalen en wij sturen je een mail om een afspraak in te plannen. Je betaalt dan dus geen verzendkosten. 

We hanteren normaliter een verzendtijd van 1 a 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag). Dit houdt in dat we je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen inpakken en versturen. 

In het weekend is de webshop gewoon geopend maar versturen we niet. Je bestelling wordt dan maandag door ons opgepakt.

Tijdens drukte (bijvoorbeeld tijdens kortingsweken) kan dit wat oplopen net als bij gepersonaliseerde producten. Indien de verzendtijd langer bedraagt dan 5 werkdagen zullen we je altijd persoonlijk op de hoogte stellen via de mail. 

Wanneer we jouw bestelling verzenden ontvang je in je mail de track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Wanneer jij het pakket in huis hebt hangt af van PostNL. Check je track & trace code om te zien waar jouw bestelling zich bevindt en wanneer deze bezorgt wordt. 

Ja! We helpen je graag met persoonlijk advies. Stuur ons een berichtje via Instagram, Facebook of e-mail, en we denken met je mee.

Heb je een vraag over een product of je bestelling of wil je om een andere reden contact met ons opnemen dan kun je dit doen door een mail te sturen naar ons: info@spiritueelwonen.nl of het contactformulier in te vullen. 

Je bestelling

Jazeker! Inpakken vinden we ontzettend leuk om te doen! 

Wil jij graag je bestelling ingepakt als een cadeautje, voor jezelf of iemand anders, geef dit dan tijdens het afrekenen in de bestelnotities aan en we zorgen ervoor dat het een feestje wordt om je bestelling uit te pakken 😉

Indien je vaste klant bent van ons ontvang je bij je bestelling een kortingscode. Deze kortingscode kun je invoeren bij de winkelmand pagina bij de sectie “waardebon code” of op de afrekenpagina vind je ook nog een optie om de kortingscode in te voeren. 

Indien de kortingscode geldig is wordt de korting automatisch verrekend. 

Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelde items! We vinden het ontzettend leuk om te horen dat je tevreden bent en zijn erg blij met een review. 

Een review kun je achterlaten op google of op trustpilot

Hier lees je tevens meerdere positieve ervaringen van onze klanten. 

Wil je toch van je bestelling afzien, dan dien je ons zo snel mogelijk een mail te sturen. 

We gaan vaak dezelfde dag nog aan de slag met jouw bestelling dus het annuleren van jouw bestelling is geen garantie. 

Stuur ons dus een mail en we laten je per mail weten of dit voor jouw bestelling nog mogelijk is. 

Indien dit niet meer mogelijk is kun je altijd je bestelling binnen 14 werkdagen retour aanmelden. Lees hier hoe je dit dient te doen. 

Je hebt natuurlijk altijd het recht (bij iedere webwinkel) om te retourneren wanneer een product niet naar wens of smaak is. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van je product. Je dient binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling ons via het contactformulier of per mail op de hoogte te stellen dat je iets wilt retourneren en ook wat je wilt retourneren. Vanaf dat moment heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk te retourneren. Indien wij het product ontvangen hebben sturen we je een mailtje en ontvang je binnen 2 tot 3 werkdagen het bedrag terug op je rekening.

Let op:

  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten zoals Crystal Grids en Crystal Scoops kunnen niet geretourneerd worden, omdat deze op maat zijn gemaakt.
  • Indien je niet tevreden bent met de inhoud van de verrassingsbox kan de verrassingsbox enkel in zijn geheel en ongebruikt retour worden gestuurd. 

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is aangekomen, dit kan om diverse redenen helaas gebeuren. 

Stuur ons zo snel mogelijk een mail waarin je aangeeft dat je bestelling beschadigd is en wat er beschadigd is. We zoeken graag samen met jou naar een gepaste oplossing. Dit kan zijn het versturen van een vervangend product of we storten je geld terug. 

Bezorging

Wij verzenden je bestelling met PostNL. 

Jazeker, wij verzenden ook naar een PostNL punt. Geef tijdens het afrekenen aan dat je het naar een ander adres wilt laten verzenden en vul daar de gegevens van het PostNL punt in. 

Indien je deze gegevens niet weet, kun je ook bij de bestelnotities invullen wij welk PostNL punt jij graag je bestelling wilt laten afleveren, dan zoeken wij dit voor je op. 

De verzendkosten bedragen hetzelfde voor een levering aan een PostNL punt. 

Wanneer je bestelling door ons is verzonden (binnen 1 a 2 werkdagen) ontvang je via de mail de track & trace code van jouw bestelling. 

Duurzaamheid

De natuur en duurzaamheid vinden wij erg belangrijk. Veel van onze materialen en producten komen uit de natuur. We koesteren de natuur dan ook op een diep niveau. 

Zo maken we gebruik van zoveel mogelijk biologisch en gerecyclede materialen. Onze opvulchips zijn bijvoorbeeld gemaakt van maiszetmeel en biologisch afbreekbaar. Je kunt deze dus in de GFT kliko doen. 

Ook maken we gebruik van papier om je bestelling onbeschadigd aan te laten komen. Vaak is dit papier wat we gekregen hebben tijdens een bestelling bij de groothandel. 

Ook kan het voorkomen dat je bestelling in een hergebruikte doos verzonden wordt. We vinden het zonde om dozen weg te gooien (voor het milieu en onze portemonnee) terwijl deze nog in goede staat zijn en gebruikt kunnen worden voor een bestelling.  

We blijven hierin streven naar een balans. Zo gebruiken we bijvoorbeeld nog bubbeltjes plastic om met name edelstenen goed te verpakken. Goede verpakking hoort ook bij onze service, want indien jouw bestelling niet goed verpakt is en het beschadigd aankomt en we een vervangend product dienen te verzenden is dit ook niet goed voor het milieu. Daarnaast is teveel boomkap voor papier ook niet goed voor het milieu en dus zijn we continue opzoek naar een balans hierin. 

Zoals je leest zijn we ons bewust hiervan en er ook bewust mee bezig. 

Al onze producten zijn 100% natuurlijk en/of met de hand gemaakt. 

Zo beschikken onze bad en body producten over alleen maar 100% natuurlijke ingrediënten, maken we voor onze dromenvangers gebruik van duurzaam macrame touw en zijn onze edelstenen verantwoord en ethisch gewonnen. 

Goede doelen vinden we een prachtig initiatief en daar staan we zeker voor open. 

Helaas is het zo dat we als kleine ondernemer daar momenteel nog te klein voor zijn. Bomen planten of bijdrage aan het welzijn van dieren en de natuur staat zeker hoog in onze toekomstplannen.