Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het product dat je besteld hebt. Producten uit de webshop die op voorraad zijn, worden normaliter binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Producten die gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt worden bedragen een langere levertijd. De producten worden met liefde en zorg handgemaakt en zullen ongeveer binnen 7 werkdagen verstuurd worden. Indien de levertijd uitloopt zal Spiritueel wonen je daarvan op de hoogte brengen en houden.

Verzending & kosten

Verzenden gebeurt via PostNL en bedraagt €4,95 voor een brievenbus pakketje & €6,49 voor een standaard pakket. Standaard wordt de bestelling verstuurd naar het opgegeven (woon) adres. Indien je liever hebt dat het gestuurd wordt naar een PostNL punt is dit ook mogelijk, geef dit dan aan bij de bestelnotities ook naar welk punt het verzonden dient te worden. De kosten hiervoor zijn hetzelfde, omdat de kosten voor ons ook hetzelfde zijn.

Retourneren

Je hebt natuurlijk altijd het recht (bij iedere webwinkel) om te retourneren wanneer een product niet naar wens of smaak is. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van je product. Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten zoals Crystal Grids kunnen niet geretourneerd worden, omdat deze op maat zijn gemaakt.

Wil je om wat voor reden dan ook je product retourneren, neem dan eerst contact met ons op door het contactformulier in te vullen en daarbij welke artikelen je wilt retourneren en je bestelnummer.

Let op: indien het gaat om het retourneren van producten aangekocht tijdens de Live of Story sale op instagram, laat dan altijd het prijsje aan de onderkant zitten. Stuur ook altijd de uitgeprinte factuur die je bij de bestelling hebt ontvangen mee terug, anders kan er niet worden overgegaan tot teruggave van geld.

Geretourneerde producten dienen verzonden te worden naar:

Spiritueel wonen
Spotvogelstraat 48
5672 GC Nuenen

Indien je een product hebt besteld en deze is beschadigd of gebroken aangekomen, neem dan binnen twee dagen contact op met spiritueel wonen, Info@spiritueelwonen.nl. Samen zorgen we dan voor een passende oplossing.

En als laatst, indien je een bestelling of gedeelte van de bestelling retourneert, zorg er voor dat de retourbestelling voorzien is van voldoende franco kosten en een track en trace code. De persoon of het bedrijf (spiritueel wonen) die de bestelling (retour) stuurt is altijd verantwoordelijk voor het product en dus ook wanneer het niet aankomt.

Indien de bestelling van de consument zoekraakt of niet aankomt is spiritueel wonen verantwoordelijk en zal zij met de consument tot een oplossing komen, wat kan betekenen geld teruggave of het toesturen van een vervangend product naar waarde, dit altijd in overleg met de consument.

Indien de consument een product of bestelling retour stuurt en deze zoekraakt of niet aankomt bij spiritueel wonen, is de consument hiervoor verantwoordelijk en zal spiritueel wonen niet overgaan tot het uitbetalen van het geretourneerde product(en).

De retour voorwaarden zijn tevens onderdeel van de algemene voorwaarden.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen via het contactformulier.